onsdag den 5. januar 2011

8 dage til rejsen og sommerfugle i maven

Der er 8 dage til at Sofie og jeg tager med et fly fra Kastrup og dermed begynder vores rejse til Tanzania. Jeg lyver hvis jeg siger at jeg har "lidt" sommerfugle i maven for jeg har "mange" sommerfugle. Faktisk så meget at jeg adskilige gange har taget mig selv i at nynne trøstesange bare for at lette på nerverne. (Rasmus Seebach?). Hvad er det lige jeg har gang i! Jeg tager væk fra det trygge Danmark, som jeg elsker og kender så godt og tager til en fremmed kultur hvor de fleste ikke engang snakker et sprog jeg kan forstå? Spørgsmålet er nok meget naturligt, men det er jo også det der gør at det er så spændende. Jeg skal opleve noget jeg ikke har prøvet før. Jeg skal opleve missionsarbejde og stifte bekendtskab med en afrikansk kirke. Jeg skal være en del af det og hjælpe der hvor jeg kan. Jeg er ydmyg, spændt og glæder mig helt vildt til mine oplevelser i Tanzania.

MVH Anders

2 kommentarer:

  1. Ja, Anders... Det er godt nok noget være noget, du har rodet dig ud i! Det skal nu nok blive alle tiders spændende og lærerige rejse. Jeg glæder mig til at følge det hele her hjemmefra, så godt vi nu kan.
    ...Og hvorfor så lige Rasmus Seebach om man må spørge? Lige der skuffer du mig lidt:)

    KH Morten (din broder)

    SvarSlet
  2. Hej Anders

    Vi ønsker dig en god og velsignet tur. Godt at du er i Guds hånd hele vejen.
    Kærlig hilsen fra far

    SvarSlet